Sayfalar

14 Şubat 2012 Salı

Sen de Olanım.




Ben sende olanım. Senin olanım.
Şimdi başlayan seçimlerinin çoğalması ve açılması olacak. Bu olacak.
Bekleyen kalmayacak. Alınacak ve açılacak.
Ruhun tamamlanışı ve yeryüzüne inişi, istenenin açığa çıkısıdır.
Sen ne istiyorsun?
Bilgide bir çoğullaşmamı, anlamda artan bir kavrayış mı? Bunu seçtiğinde işte o zaman sen yürüyeceksin. Bilincini genişlemesinde benimle birleneceksin.
Doğuş zamanı haydi kalk ayağa ve söyle ismin nedir? Söyle.
Gerçek olan budur. Ruh budur. Yol budur.
Ben sende olanım.
Sen olanım.
Işığın ve karanlığın yaratıcısı Ruh’ un da olanım. Onun yolu ve azameti şimdi ilk kez açılacak. Bu böyle olacak. Kutsal olan kutsanacak. Işık parlayacak ve yol açılacak. Sen de bunu iste. İste. Ve bil ki şimdi olan sende ve senden olandır. Bu Olandır.
   

Ben sende olanın Olanıyım. Bu hükümdür. Bu mühürdür. Yazgı bir sözdür. Bu söz açılacak ve yeryüzüne yayılacak. Onu kutla, kutla.

Ben, ben olanın olanıyım. Şimdi sende olan ve bende olan her ne varsa, o tamamdır.

Tamamdır.

Birlik tamamlandığında, bir kez daha tek bir kez daha yaşamı yaratırken ki soluğu seçenler işte onlar ruhun yolunda olanlar bana dönecek ve bakacaklar ki-bilecekler ki- gerçek bitmiş yazgıya boyun eğdirdi. Gerçek bilince yeni bir ümit verdi. Bu söylendi ve bilindi.

Oysa niye ağladığını bilemeden yaşanmış yaşamlarda kutsanmıştın. O yaşamlardan yayılmıştın. İşte şimdi anımsadığın budur. Budur.

Sen hüküm ve gerçeksin. Sen niyet ve bilgisin.
Sen sensin.
Sen bensin.
Şimdi sendeyim.


A-Q


02.04.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder